اهداف، رسالت و برنامه استراتژیک ۵ ساله (۱۴۰۰-۱۴۰۵)
گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی
دانشکده بهداشت
رسالت (Mission Statement)
گروه آمار و اپیدمیولوژی، به عنوان یکی از گروههای آموزشی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است. رسالت و مهمترین اهداف این گروه با تاکید بر وظایف اعضای گروه و دانشجویان به ترتیب عبارت است از:
v. تربیت و آموزش نیروی انسانی مجرب، ماهر و متخصص در مقطع کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی
v. انجام پژوهشهای تئوری مرتبط با اپیدمیولوژی
v. انجام پژوهشهای کاربردی مرتبط با علوم بهداشتی و سلامت
v. ارائهی مشاوره تخصصی آمارزیستی و اپیدمیولوژی در زمینههای آموزشی و پژوهشی
vi. توسعه همکاری بین بخشی با تمامی حوزهای مرتبط در سراسر کشور
vii. تربیت دانشجویان دوره کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی که از لحاظ دانش فنی قابلیت فعالیت بعنوان یک پژوهشگر مستقل را داشته باشند.
viii. تربیت دانشجویانی که قادر باشند کلیه مراحل مطالعاتی ،طراحی ،جمع آوری داده، آنالیز و گزارش دهی مطالعات اپیدمیولوژیک را در حیطه های بالینی و اجتماعی به انجام رسانند
ix. دانشجویان بایستی بر باور هم افزایی تعلیم و تعلم اشراف پیدا کرده و از هر فرصتی برای به خدمت گرفتن یکی برای رسیدن به دیگری استفاده نمایند.
x. تاکید گروه اپیدمیولوژی در کنار دانش فنی بر رشد و شکوفایی شخصیت علمی و حرفه ای دانش آموختگان
دورنما (Statement Vision)
مطرح شدن به عنوان یکی از گروههای برتر در تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته اپیدمیولوژی، همراه با شکوفایی در پژوهشهای بنیادی و کاربردی و همچنین توانمندسازی نیروی انسانی در منطقه جنوب شرق
ارزشها (Values)
ما معتهد هستیم:
v. در راستای ارزشهای نظام دانش گام برداریم.
v. توجه به کرامت انسانی همکاران و دانشجویان را سر لوحه فعالیتهای گروه قرار دهیم.
v. نوآوری و خلاقیت را درگروه نهادینه نمائیم.
v. روحیه تلاش و یادگیری مداوم را در گروه تقویت نمائیم.
v. همکاری متقابل را به منظور هم افزایی توانمندی علمی و صداقت در گفتار و عمل ارتقا دهیم.
vi. رضایت دانشجویان از آموزشهای نظری و عملی را سرلوحه قرار دهیم.
v. مسئولیتپذیری و پاسخگویی در گروه را ارتقا بخشیم.
v. همکاریهای بین بخشی را در سطح دانشگاه، استان و کشور تقویت نماییم.
تعیین راهبردها (استراتژیها)، اهداف کلی و اهداف اختصاصی (عینی) گروه اپیدمیولوژی و آمارزیستی)
اهداف اختصاصی در جهت تربیت دانشجویانی توانمند در :
پاسخگویی به نیازهای ارتقا سلامت جامعه
تدوین برنامه عملیاتی جهت حل معضلات بهداتشی
ارزیابی برنامه های سلامتی
گسترش علم و تفکر اپیدمیولوژی در جامعه
اجرای طرحهای کاربردی و تجاری
به کار بردن اصول اخلاقی در طراحی و جمع اوری داده ها و انتشار نتایج
S اهداف (Goals) گروه اپیدمیولوژی و آمار زیستی برای پنج سال آینده:
1. تاسیس رشته مقطع دکتری اپیدمیولوژی.
a. کسب معیارهای لازم برای تاسیس رشته مقطع مورد نظر شامل
i. به هنگام کردن زمان پایان تحصیل دانشجویان و حذف تاخیر ایشان در رسیدن به مرحله دانش آموختگی برای حداقل دو دوره.
a. تدوین و اجرای «کتابچه ثبت فعالیت های دانشجویان» (log book)
b. بر قراری شرط کسب حد نصاب های لازم برای ارتقاء دانشجو در دوره و صدور مجوز دفاع.
c. تعیین استاد راهنمای آموزشی و پایان نامه از ابتدای ورود دانشجویان به دوره.
d. تعیین مهلت زمانی برای پیشرفت در مراحل تصویب پایان نامه
e. کاهش مدت زمان ارائه دروس تئوری به دو نیم سال آموزشی برای افزایش تمرکز دانشجویان روی اجرای پایان نامه و رسیدن به مرحله دانش آموختگی.
b. تکمیل ترکیب اعضای هیات علمی گروه برای جذب دانشجوی دوره دکتری.
i. بازنگری در چارت سازمانی گروه برای افزایش ردیف گروه.
a. افزایش ردیف های گروه در هر دو رشته آمار زیستی و اپیدمیولوژی
b. بازگردان ردیف های گروه که به دانشکده های دیگر واگذار شده است.
ii. تکمیل ترکیب اعضای هیات علمی در رشته آمار زیستی.
a. بورس کردن حداقل یک نفر دانشجوی مستعد در مقطع دکتری آمار زیستی.
b. جذب حداقل یک نفر عضو هیات علمی طرح (ضریب کا) برای پاسخ سریعتر به نیاز های آموزشی گروه.
2. بهبود بخشیدن استفاده دانشجویان از حضور اساتید گروه (بخصوص دانشجویان گروه).
a. مناسب کردن فضای فیزیکی دفاتر اعضای هیات علمی در جهت افزایش رضایتمند ایشان برای تشویق به حضور بیشتر در دانشکده و گروه
i. تکمیل تجهیزات و امکانات اتاق ها
a. اختصاص یخچال، بلند گو و میکروفون و چاپگر به هر عضو گروه .
b. تخصیص یک فضای کاری به هر عضو گروه.
c. بهتر کردن دسترسی اعضای گروه و دانشجویان گروه به امکانات اینترنت پرسرعت و کم هزینه هم در داخل دانشگاه و هم در خوابگاه و بیرون از فضاهای دانشگاه.
3. توانمند سازی اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه و الزام ایشان برای ارتباط با دانشجویان از طریق سامانه های مجازی وزارت بهداشت.
a. تعامل با EDO و EDC
i. رفع مشکلات موجود در زیر ساخت های شبکه رایانه برای برقراری امکان استفاده از سامانه های نوید و آرمان
a. برگزاری جلسات و نامه نگاری از طریق معاونت آموزشی دانشکده برای حل مشکل
b. در اختیار گذاشتن شناسه و کلمه عبور اختصاصی دانشجویان برای استفاده از سامانه های مذکور
c. برگزاری کارگاه برای اعضای گروه جهت آشنایی و تسلط به سامانه های نوید و آرمان.
d. برگزاری کارگاه برای دانشجویان گروه جهت آشنایی و تسلط ایشان به سامانه های نوید و آرمان.
b. بر قراری امکان دسترسی دانشجویان و سایر علاقمندان به خدمات آموزشی و پژوهشی گروه از طریق وب سایت دانشکده و دانشگاه.
i. توانمند سازی اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه در استفاده از نرم افزار های نوید و آرمان.
a. برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اساتید و دانشجویان.
ii. توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در تبدیل محتوی های آموزشی مدون به شکل مجازی.
a. برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اعضای هیات علمی.
iii. توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه برای نگارش برنامه های آموزش مدون (کوریکولوم)، سرفصل های آموزشی (syllabus یا course outline) و همچنین برنامه ها درسی (lesson plan) از نوع مجازی یا مناسب برای ارائه به شکل مجازی.
a. برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اعضای هیات علمی.
iv. ایجاد انگیزه در اعضای هیات علمی گروه با تعیین حق الزحمه مشخص برای انواع فعالیت های مجازی سازی.
a. نامه نگاری و رایزنی با معاونت آموزشی برای تامین هزینه های ارائه این خدمات.
4. اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک درون دانشگاه.
a. فراهم سازی شرایط و امکانات ارتباط با دانشکده ها و گروه های آموزشی دیگر دانشگاه از طریق معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه.
i. پیدا کردن زمینه های همکاری مشترک در عرصه های تحقیقاتی.
a. برگزاری جلسات هم اندیشی با اساتید گروه های آموزشی دیگر دانشکده و دانشگاه با هدف
b. برگزاری جلسات ژورنال کلاب مشترک با سایر دانشکده ها
ii. ارائه توانمندی های گروه به شکل حضوری و مجازی
a. ارائه دروس روش تحقیق پیشرفته به صورت مجازی
b. برگزاری کارگاه های روش تحقیق کارآزمایی بالینی برای اعضای هیات علمی بالینی به صورت حضوری و به صورت مجازی.
c. برگزاری کارگاه های تخصصی کاربردی با رویکرد بالینی برای سایر دانشکده ها.
d. برگزاری کارگاه های مقاله نویسی پیشرفته برای اعضای هیات علمی سایر گروه ها.
e. تعیین بودجه مشخص و مناسب (با هماهنگی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه) برای برگزاری هر کارگاه به جهت افزایش انگیزه اساتید برای شرکت در فعالیت های فوق الذکر.
5. فراهم کردن زمینه های شرکت اعضای گروه در کارگاه های ملی و بین المللی
a. توانمند سازی اعضای گروه و آشنایی ایشان با شاخه ها و گرایش های جدید رشته.
i. تامین بخشی از هزینه های شرکت اعضاء در کارگاه های مرتبط با رشته و گرایش اعضاء
a. هماهنگی و رایزنی با معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فن آوری برای تامین هزینه ها
ii. در نظر گرفتن دوره های آموزشی کارگاهی مذکور به عنوان ماموریت (با یا بدون فوق العاده).
a. هماهنگی و رایزنی با معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فن آوری برای تامین هزینه ها.
6. تقویت فعالیت و حضور اعضای گروه در عرصه و گسترش فعالیت های اپیدمیولوژی میدانی.
a. توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در زمینه مهارت های مرتبط با اپیدمیولوژی میدانی
i. برگزاری کارگاه های درون گروه برای اعضای گروه
a. برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال طی دو سال اول برنامه
ii. برگزاری کارگاه های درون گروه برای دانشجویان
a. برگزاری حداقل یک کارگاه در زمینه اپیدمیولوژی میدانی برای هر دوره از دانشجویان
iii. برگزاری جلسات تعامل و توجیهی با کارشناسان معاونت بهداشتی
a. رایزنی با مدیران ارشد معاونت بهداشتی برای برنامه ریزی
b. برگزاری جلسات منظم در طول سال با هماهنگی معاونت بهداشتی
iv. در نظر گرفتن اهرم های تشویقی برای اعضای گروه برای انگیزه بخشی
a. در نظر گرفتن امتیاز ویژه آموزشی یا پژوهشی یا اداری برای ارتقاء مرتبه (یا پایه) مرتبط با این فعالیت ها.
7. گسترش ارائه خدمات آموزشی در سطح ملی و بین المللی با هدف تعامل بیشتر با سایر گروه های آموزشی در سطح کشور و در سطح بین المللی.
a. جذب دانشجویان بین المللی بخصوص از کشور های هم جوار (افغانستان و پاکستان)
i. تدوین کارگاه های مهارت افزایی منجر به صدور گواهی نامه به شکل آموزشی مجازی از راه دور و یا تلفیق آموزش مجازی و حضوری.
a. تدوین حداقل یک کارگاه در هر سال
b. رایزنی با معاونت های تحقیقات و فن آوری و آموزشی برای تامین هزینه کارگاه ها.
ii. تدوین و راه اندازی دوره های کوتاه مدت (یک یا دو نیم سال) منجر به صدور گواهی دیپلم برای دانشجویان بین المللی از کشورهای هم جوار به زبان های انگلیسی و فارسی.
a. برگزاری جلسات منظم گروه و تقسیم کار بین علاقمندان این فعالیت برای تدوین دوره تا پایان سال دوم برنامه.
iii. تدوین رشته های خاص دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی و برای متقاضیان افغان به زبان فارسی به صورت آموزش نیمه حضوری و مجازی از راه دور.
a. برگزاری جلسات منظم گروه و تقسیم کار بین علاقمندان این فعالیت برای تدوین دوره تا پایان سال سوم برنامه.
هدف کلی 1: تاسیس رشته مقطع دکتری اپیدمیولوژی |
||||||||
هدف اختصاصی 1: کسب معیارهای لازم برای تاسیس رشته مقطع مورد نظر شامل |
||||||||
استراتژی 1: به هنگام کردن زمان پایان تحصیل دانشجویان و حذف تاخیر ایشان در رسیدن به مرحله دانش آموختگی برای حداقل دو دوره. |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
تدوین و اجرای «کتابچه ثبت فعالیت های دانشجویان» (log book) |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
بر قراری شرط کسب حد نصاب های لازم برای ارتقاء دانشجو در دوره و صدور مجوز دفاع. |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
تعیین استاد راهنمای آموزشی و پایان نامه از ابتدای ورود دانشجویان به دوره. |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
تعیین مهلت زمانی برای پیشرفت در مراحل تصویب پایان نامه |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
کاهش مدت زمان ارائه دروس تئوری به دو نیم سال آموزشی برای افزایش تمرکز دانشجویان روی اجرای پایان نامه و رسیدن به مرحله دانش آموختگی. |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی2: تکمیل ترکیب اعضای هیات علمی گروه برای جذب دانشجوی دوره دکتری |
||||||||
استراتژی 1: بازنگری در چارت سازمانی گروه برای افزایش ردیف گروه |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
افزایش ردیف های گروه در هر دو رشته آمار زیستی و اپیدمیولوژی |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
بازگردان ردیف های گروه که به دانشکده های دیگر واگذار شده است |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 2: تکمیل ترکیب اعضای هیات علمی گروه برای جذب دانشجوی دوره دکتری |
||||||||
استراتژی 2: تکمیل ترکیب اعضای هیات علمی در رشته آمار زیستی |
||||||||
1 |
بورس کردن حداقل یک نفر دانشجوی مستعد در مقطع دکتری آمار زیستی |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
جذب حداقل یک نفر عضو هیات علمی طرح (ضریب کا) برای پاسخ سریعتر به نیاز های آموزشی گروه |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 2: بهبود بخشیدن استفاده دانشجویان از حضور اساتید گروه (بخصوص دانشجویان گروه). |
||||||||
هدف اختصاصی 1: مناسب کردن فضای فیزیکی دفاتر اعضای هیات علمی در جهت افزایش رضایتمند ایشان برای تشویق به حضور بیشتر در دانشکده و گروه |
||||||||
استراتژی 1: تکمیل تجهیزات و امکانات اتاق ها |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
اختصاص یخچال، بلند گو و میکروفون و چاپگر به هر عضو گروه |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
تخصیص یک فضای کاری به هر عضو گروه |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
بهتر کردن دسترسی اعضای گروه و دانشجویان گروه به امکانات اینترنت پرسرعت و کم هزینه هم در داخل دانشگاه و هم در خوابگاه و بیرون از فضاهای دانشگاه. |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 3: توانمند سازی اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه و الزام ایشان برای ارتباط با دانشجویان از طریق سامانه های مجازی وزارت بهداشت. |
||||||||
هدف اختصاصی 1: تعامل با EDO و EDC |
||||||||
استراتژی 1: رفع مشکلات موجود در زیر ساخت های شبکه رایانه برای برقراری امکان استفاده از سامانه های نوید و آرمان |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
برگزاری جلسات و نامه نگاری از طریق معاونت آموزشی دانشکده برای حل مشکل |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
در اختیار گذاشتن شناسه و کلمه عبور اختصاصی دانشجویان برای استفاده از سامانه های مذکور |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
برگزاری کارگاه برای اعضای گروه جهت آشنایی و تسلط به سامانه های نوید و آرمان. |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
برگزاری کارگاه برای دانشجویان گروه جهت آشنایی و تسلط ایشان به سامانه های نوید و آرمان |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 2: بر قراری امکان دسترسی دانشجویان و سایر علاقمندان به خدمات آموزشی و پژوهشی گروه از طریق وب سایت دانشکده و دانشگاه |
||||||||
استراتژی 1: توانمند سازی اعضای هیات علمی و دانشجویان گروه در استفاده از نرم افزار های نوید و آرمان |
||||||||
1 |
برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اساتید و دانشجویان |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 2: بر قراری امکان دسترسی دانشجویان و سایر علاقمندان به خدمات آموزشی و پژوهشی گروه از طریق وب سایت دانشکده و دانشگاه |
||||||||
استراتژی 2: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در تبدیل محتوی های آموزشی مدون به شکل مجازی |
||||||||
1 |
برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 2: بر قراری امکان دسترسی دانشجویان و سایر علاقمندان به خدمات آموزشی و پژوهشی گروه از طریق وب سایت دانشکده و دانشگاه |
||||||||
استراتژی 3: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه برای نگارش برنامه های آموزش مدون (کوریکولوم)، سرفصل های آموزشی (syllabus یا course outline) و همچنین برنامه ها درسی (lesson plan) از نوع مجازی یا مناسب برای ارائه به شکل مجازی |
||||||||
1 |
برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال برای اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 2: بر قراری امکان دسترسی دانشجویان و سایر علاقمندان به خدمات آموزشی و پژوهشی گروه از طریق وب سایت دانشکده و دانشگاه |
||||||||
استراتژی 4: ایجاد انگیزه در اعضای هیات علمی گروه با تعیین امتیاز آموزشی برای ارتقاء سالانه و مرتبه و تعیین حق الزحمه مشخص برای انواع فعالیت های مجازی سازی |
||||||||
1 |
نامه نگاری و رایزنی با معاونت آموزشی برای تامین هزینه های ارائه این خدمات |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 4: اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک درون دانشگاه |
||||||||
هدف اختصاصی 1: فراهم سازی شرایط و امکانات ارتباط با دانشکده ها و گروه های آموزشی دیگر دانشگاه از طریق معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه |
||||||||
استراتژی 1: پیدا کردن زمینه های همکاری مشترک در عرصه های تحقیقاتی |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
برگزاری جلسات هم اندیشی با اساتید گروه های آموزشی دیگر دانشکده و دانشگاه با هدف |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
برگزاری جلسات ژورنال کلاب مشترک با سایر دانشکده ها |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: فراهم سازی شرایط و امکانات ارتباط با دانشکده ها و گروه های آموزشی دیگر دانشگاه از طریق معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه |
||||||||
استراتژی 2: ارائه توانمندی های گروه به شکل حضوری و مجازی |
||||||||
1 |
ارائه دروس روش تحقیق پیشرفته به صورت مجازی |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
برگزاری کارگاه های روش تحقیق کارآزمایی بالینی برای اعضای هیات علمی بالینی به صورت حضوری و به صورت مجازی |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
برگزاری کارگاه های تخصصی روش تحقیق با رویکرد بالینی برای سایر دانشکده ها |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
برگزاری کارگاه های مقاله نویسی پیشرفته برای اعضای هیات علمی سایر گروه ها. |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
تعیین بودجه مشخص و مناسب (با هماهنگی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه) برای برگزاری هر کارگاه به جهت افزایش انگیزه اساتید برای شرکت در فعالیت های فوق الذکر |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 5: فراهم کردن زمینه های شرکت اعضای گروه در کارگاه های ملی و بین المللی |
||||||||
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای گروه و آشنایی ایشان با شاخه ها و گرایش های جدید رشته. |
||||||||
استراتژی 1: تامین بخشی از هزینه های شرکت اعضاء در کارگاه های مرتبط با رشته و گرایش اعضاء |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
هماهنگی و رایزنی با معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فن آوری برای تامین هزینه ها |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای گروه و آشنایی ایشان با شاخه ها و گرایش های جدید رشته. |
||||||||
استراتژی 2: در نظر گرفتن دوره های آموزشی کارگاهی مذکور به عنوان ماموریت (با یا بدون فوق العاده). |
||||||||
1 |
هماهنگی و رایزنی با معاونت آموزشی و معاونت تحقیقات و فن آوری برای تامین هزینه ها. |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 6: تقویت فعالیت و حضور اعضای گروه در عرصه و گسترش فعالیت های اپیدمیولوژی میدانی |
||||||||
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در زمینه مهارت های مرتبط با اپیدمیولوژی میدانی |
||||||||
استراتژی 1: برگزاری کارگاه های درون گروه برای اعضای گروه |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
برگزاری حداقل یک کارگاه در هر سال طی دو سال اول برنامه |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در زمینه مهارت های مرتبط با اپیدمیولوژی میدانی |
||||||||
استراتژی 2: برگزاری کارگاه های درون گروه برای دانشجویان |
||||||||
1 |
برگزاری حداقل یک کارگاه در زمینه اپیدمیولوژی میدانی برای هر دوره از دانشجویان |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در زمینه مهارت های مرتبط با اپیدمیولوژی میدانی |
||||||||
استراتژی 3: برگزاری جلسات تعامل و توجیهی با کارشناسان معاونت بهداشتی |
||||||||
1 |
رایزنی با مدیران ارشد معاونت بهداشتی برای برنامه ریزی |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
برگزاری جلسات منظم در طول سال با هماهنگی معاونت بهداشتی |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: توانمند سازی اعضای هیات علمی گروه در زمینه مهارت های مرتبط با اپیدمیولوژی میدانی |
||||||||
استراتژی 4: در نظر گرفتن اهرم های تشویقی برای اعضای گروه برای انگیزه بخشی |
||||||||
1 |
در نظر گرفتن امتیاز ویژه آموزشی یا پژوهشی یا اداری برای ارتقاء مرتبه (یا پایه) مرتبط با این فعالیت ها |
|
|
|
|
|
|
|
هدف کلی 7: گسترش ارائه خدمات آموزشی در سطح ملی و بین المللی با هدف تعامل بیشتر با سایر گروه های آموزشی در سطح کشور و در سطح بین المللی |
||||||||
هدف اختصاصی 1: جذب دانشجویان بین المللی بخصوص از کشور های هم جوار (افغانستان و پاکستان) |
||||||||
استراتژی 1: تدوین کارگاه های مهارت افزایی منجر به صدور گواهی نامه به شکل آموزشی مجازی از راه دور و یا تلفیق آموزش مجازی و حضوری. |
||||||||
ردیف |
نوع فعالیت |
مسئول |
نظارت |
شروع |
پایان |
منابع مورد نیاز |
شاخص دستیابی |
گزارش پیشرفت برنامه |
1 |
تدوین حداقل یک کارگاه در هر سال |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
رایزنی با معاونت های تحقیقات و فن آوری و آموزشی برای تامین هزینه کارگاه ها |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: جذب دانشجویان بین المللی بخصوص از کشور های هم جوار (افغانستان و پاکستان) |
||||||||
استراتژی 2: تدوین و راه اندازی دوره های کوتاه مدت (یک یا دو نیم سال) منجر به صدور گواهی دیپلم برای دانشجویان بین المللی از کشورهای هم جوار به زبان های انگلیسی و فارسی. |
||||||||
1 |
برگزاری جلسات منظم گروه و تقسیم کار بین علاقمندان این فعالیت برای تدوین دوره تا پایان سال دوم برنامه |
|
|
|
|
|
|
|
هدف اختصاصی 1: جذب دانشجویان بین المللی بخصوص از کشور های هم جوار (افغانستان و پاکستان) |
||||||||
استراتژی 3: تدوین رشته های خاص دانشجویان خارجی به زبان انگلیسی و برای متقاضیان افغان به زبان فارسی به صورت آموزش نیمه حضوری و مجازی از راه دور |
||||||||
1 |
برگزاری جلسات منظم گروه و تقسیم کار بین علاقمندان این فعالیت برای تدوین دوره تا پایان سال سوم برنامه. |
|
|
|
|
|
|
|
Change font color:
main color:
Secondary Color:
Change the background color:
Change the spacing between words:
Change the spacing between lines:
Change mouse type:
Change font
ColorBlind Warning