امور عمومی
شرح وظایف مسئول امور عمومی: 1- دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه 2- تأمین فضا و تدارك تجهیزات و امکانات و وسایل اداري جهت ارائه خدمات 3- تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات 4- تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان 5- برنامه ریزي جهت افزایش کیفیت خدمات اداري و پشتیبانی 6- برنامه ریزي و ارائه طرحهاي مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها 7- سازماندهی، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود تفویض اختیار بین کارکنان تحت سرپرستی 8- پیش بینی نیازهاي دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداري و فنی 9 - برنامه ریزي و نظارت بر عملیات تدارکاتی ،تعمیرات نگهداري خودروها ، انبارداري 10- رضایت سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان سنجی ارائه خدمات 11- رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن 12- پیش بینی نیازهاي تدارکاتی دانشکده و انجام اقدامات لازم جهت اخذ اعتبارات 13- انجام بررسیهاي لازم براي شناخت بازار و آگاهی از نوسانات 14- رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه ها و گزارشهاي رسیده 15- امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی،مأموریت،پاسهاي اداري وشخصی و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی 16-نظارت ، ارزشیابی و پیگیري حسن انجام کار واحد هاي ذیربط دانشکده شامل امور مالی، کارگزینی، خدمات انبار، کارپردازي و تاسیسات نقلیه، 17- نظارت برانجام امور محوطه سازي و تامین فضاي سبز دانشکده 18- انتقال درخواست هاي تجهیزات و امکانات آموزشی و نیاز هاي لوازم اداري و مصرفی کلی در دانشکده . 19- امور مربوط به مأموریت ها و مرخصی و پاس پرسنل اداري و .... 20- پیگیري کلیه قراردادهاي دانشکده 21- انجام سایر امور مربوطه طبق نظر مقام مافوق مطابق با نیاز سیستم
|